Externé online účtovníctvo - efektívne a odborne
Prehľadné vedenie účtovníctva, optimalizácia a znižovanie administratívnej záťaže
Naše účtovné služby komplexne pokrývajú vedenie podvojného účtovníctva, spracovanie mzdovej agendy či daňovú agendu a administratívne služby pre malé, stredné aj veľké spoločnosti, ktoré sa chcú odbremeniť od náročných zákonných požiadaviek a prenechať ich spoľahlivému partnerovi. Vďaka externému účtovníctvu ušetríte na personálnych nákladoch, získate profesionálne poradenstvo a minimalizujete riziko chýb, pričom celý proces nastavíme podľa Vašich potrieb. Naše účtovné služby poskytujeme kompletne online, vďaka čomu nám môžete všetky doklady a podklady posielať odkiaľkoľvek a kedykoľvek.
UŽITOČNÉ B2b SLUŽBY FULLOGY
Online účtovné služby pre efektívnu správu Vašich zákonných povinností
Podvojné účtovníctvo
Prehľadná evidencia a spracovanie dokladov, pravidelný reporting, koncoročné operácie, ale aj účtovníctvo eshopu a jednorazové spracovanie účtovníctva.
Mzdy a personalistika
Správny výpočet miezd a odvodov, evidencia personálnych údajov, plnenie zákonných povinností voči zamestnancom či komunikácia so správnymi orgánmi.
Daňová agenda
Včasné spracovanie daňových priznaní, sledovanie legislatívnych zmien, zabezpečenie kompletnej administratívy pre DPH, daň z príjmu či iné dane.
Administratívne práce
Rôzne administratívne práce, od správy pohľadávok a záväzkov, cez komunikáciu so správnymi orgánmi, štatistiku až po správu dotácií a fakturáciu.

Výhody našich služieb
Bezpapierové a online účtovníctvo - spracovanie dokladov prebieha kompletne online, vďaka čomu minimalizujeme záťaž pre životné prostredie a Vy nám môžete doklady a podklady posielať odkiaľkoľvek a kedykoľvek.
Úspora času a nákladov - prenechanie účtovníctva externému partnerovi je efektívnejšie či už po finančnej, ako aj po personálnej stránke a dokáže Vám ušetriť čas, ktorý môžete venovať podnikaniu.
Profesionálne poradenstvo - sledujeme časté a veľakrát neprehľadné legislatívne zmeny a včas Vás o nich informujeme, zabezpečíme takisto daňovú či nákladovú optimalizáciu.
Možnosť rozšírenia o ďalšie služby - fulfillment či správu eshopov ale aj property management vieme spojiť do jednej kompaktnej a flexibilnej služby spolu s účtovníctvom.
Pre koho sú naše služby určené
Malé a stredné spoločnosti - jednoosobové s. r. o., a iné mále a stredné spoločnosti bez vlastného účtovného oddelenia, ktoré si chcú zabezpečiť kvalitné a zákonné účtovníctvo.
Veľké, stabilné spoločnosti - dlhodobo etablované spoločnosti, ktoré potrebujú komplexné účtovné riešenie a stabilné dodržiavanie zákonných termínov.
Družstvá a neziskové organizácie - subjekty, ktoré potrebujú dodržiavať špecifické legislatívne požiadavky, správu dotácií a majú vysoké nároky na prehľadné finančné účtovníctvo, či nákladové účtovníctvo.
Eshopy každej veľkosti - od malých až po veľké eshopy, ktoré sa chcú sústrediť na rozvoj podnikania a zároveň mať prehľad o finančných operáciách a administratívnych úkonoch svojej spoločnosti.

Cenník
Základný cenník účtovných služieb
Vedenie podvojného účtovníctva
od
25
EUR / hod
- Triedenie a tlač dokladov
- Účtovanie a evidencia dokladov
- Optimalizácia nákladov a výnosov
- Reporting a poradenstvo
Administratívne práce
od
20
EUR / hod
- Správa pohľadávok a záväzkov
- Štatistika a správa dotácií
- Fakturácia
- Ostatné administratívne práce podľa dohody
Mzdy a personalistika
od
25
EUR / hod
- Výpočet miezd
- Evidencia personálnych údajov
- Komunikácia s inštitúciami
- Prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov
- Mzdové poradenstvo
Daňová agenda
od
30
EUR / hod
- Spracovanie DPH
- Spracovanie dani z príjmov
- Spracovanie iných daní (daň z nehnuteľností, daň z motorových vozidiel)
- Výpočet zrážkovej dane a výplata zisku
Závierkové a koncoročné práce
od
30
EUR / hod
- Inventarizácia a čistenie účtovníctva
- Účtovná závierka
- Daň z príjmov právnickej osoby
- Ročné zúčtovania dane z príjmov FO