Property management – manažment nehnuteľností a príprava pre nových nájomcov
Efektívna a zisková správa a údržba nehnuteľností určených na prenájom
Naše služby v oblasti property managementu pokrývajú správu, údržbu a administratívu bytov, domov či iných komerčných priestorov. Zabezpečíme prípravu priestorov pre nových nájomcov – maľovanie, drobné stavebné úpravy, čistenie a tepovania alebo skladanie nábytku. Zbavíme Vás časovo náročnej starostlivosti o nehnuteľnosti a vytvoríme Vám priestor na kúpu nových nehnuteľností, či začatie nových projektov. Vďaka externej správe nehnuteľností ušetríte náklady, získate profesionálnu podporu a zaistíte plynulý prenájom podľa vašich potrieb.
UŽITOČNÉ b2b SLUŽBY FULLOGY
Komplexné služby manažmentu a správy nehnuteľností
Príprava nehnuteľnosti pre nových nájomcov
Upratanie a čistenie po nájomcoch, maľovanie a drobné stavebné úpravy, dovoz, vynesenie a skladanie nového nábytku.
Evidencia a administrácia prenájmu
Dôsledná evidencia nájomných zmlúv, finančných tokov a preberanie nájomného vrátane správy depozitov, kontrola prenajímaného priestoru. Spracujeme Vám takisto daňové priznanie k dani z príjmov.
Údržba a opravy
Preventívne, pravidelné aj havarijné opravy nehnuteľností, vrátane údržby spoločných priestorov a starostlivosti o technické vybavenie
Komunikácia s nájomcami
Staráme sa o kompletnú komunikáciu – od riešenia bežných otázok a pripomienok až po riadenie konfliktov, urgencií, upomienok či reklamácií.

Výhody našich služieb
Úspora času a nákladov - Outsourcing správy nehnuteľností vám umožní minimalizovať náklady na administratívu, údržbu či právne služby.
Dôveryhodnosť a spoľahlivosť - Minimalizujeme riziká spojené s prenájmom a zabezpečujeme ochranu a zhodnocovanie vašich aktív.
Profesionálny property management - Efektívne riadenie nehnuteľností, od plánovania údržby až po sledovania najnovších trendov a zmien v oblasti
Možnosť rozšírenia o ďalšie službyy - účtovníctvo či správu eshopov ale aj fulfillment vieme spojiť do jednej kompaktnej a flexibilnej služby spolu s property managementom.
Pre koho sú naše služby určené
Majitelia bytov, nebytových priestorov a domov na prenájom - s jednou alebo viacerými nehnuteľnosťami, ktoré chcú efektívne prenajímať a prijímať nájomné, ale nechcú riešiť operatívne činnosti.
Investori do nehnuteľností - s väčším portfóliom bytov, komerčných a administratívnych priestorov s cieľom optimalizovať procesy pri správe a prenájme.
Spoločnosti s komerčnými priestormi - Menšie a stredné spoločnosti, ktoré vlastnia viacero kancelárskych priestorov alebo obchodných priestorov na prenájom.
Developeri a realitné spoločnosti - Subjekty, ktoré potrebujú dočasné alebo dlhodobé zabezpečenie správy nových alebo existujúcich projektov.

Cenník
Základný cenník služieb property managementu
Konečná cena závisí od Vašich konkrétnych požiadaviek a od dohodnutých prác a služieb. Cena sa môže určiť paušálne alebo v závislosti od výkonu.
Cena stanovená na základe individuálnej konzultácie
Príprava nehnuteľnosti pre nových nájomcov
30
EUR / hod
- Služba je poskytovaná aj samostatne (tzn. mimo mesačných balíkov)
- Upratovanie a čistenie po nájomcoch
- Dovoz, vynesenie a skladanie nábytku
- Analýza trhovej ceny, fotenie a tvorba inzerátu
- Maľovanie a drobné stavebné úpravy - 2 EUR/m2
Základná správa
5%
z mesačnej sumy nájmu min. 20 EUR
- Pravidelná kontrola prenajímaného priestoru
- Výber nájomného a správa depozitov
- Komunikácia s nájomcami
- Daňové priznanie k dani z príjmov 1x ročne
Rozšírená správa
8%
z mesačnej sumy nájmu min. 40 EUR
- Služby základnej správy
- Zabezpečovanie základných opráv
- Riešenie naliehavých situácií a opráv
- Riešenie iných záležitostí súvisiacich s prenájom