Účtovníctvo

Externé účtovníctvo – online účtovníctvo pre Vaše podnikanie

Prehľadné vedenie účtovníctva, optimalizácia a znižovanie administratívnej záťaže

Naše účtovné služby komplexne pokrývajú vedenie podvojného účtovníctva, spracovanie mzdovej agendy či daňovú agendu a administratívne služby pre malé, stredné aj veľké spoločnosti, ktoré sa chcú odbremeniť od náročných zákonných požiadaviek a prenechať ich spoľahlivému partnerovi. Vďaka externému účtovníctvu ušetríte na personálnych nákladoch, získate profesionálne poradenstvo a minimalizujete riziko chýb, pričom celý proces nastavíme podľa Vašich potrieb. Naše účtovné služby poskytujeme kompletne online, vďaka čomu nám môžete všetky doklady a podklady posielať odkiaľkoľvek a kedykoľvek.

UŽITOČNÉ B2b SLUŽBY FULLOGY

Online účtovné služby pre efektívnu správu Vašich zákonných povinností

Podvojné účtovníctvo

Prehľadná evidencia a spracovanie dokladov, pravidelný reporting, koncoročné operácie, ale aj účtovníctvo eshopu a jednorazové spracovanie účtovníctva.

Mzdy a personalistika

Správy výpočet miezd a odvodov, evidencia personálnych údajov, plnenie zákonných povinností voči zamestnancom či komunikácia s inštitúciami.

Daňová agenda

Včasné spracovanie daňových priznaní, sledovanie legislatívnych zmien, zabezpečenie kompletnej administratívy pre DPH, daň z príjmu či iné dane.

Administratívne práce

Rôzne administratívne práce, od správy pohľadávok a záväzkov, cez komunikáciu so štátnymi inštitúciami, štatistiku až po správu dotácií.

Výhody našich služieb​

Bezpapierové a online účtovníctvo - spracovanie dokladov prebieha kompletne online, vďaka čomu minimalizujeme záťaž pre životné prostredie a Vy nám môžete doklady a podklady posielať odkiaľkoľvek a kedykoľvek.

Úspora času a nákladov -prenechanie účtovníctva externému partnerovi je efektívnejšie či už po finančnej, ako aj po personálnej stránke a dokáže Vám ušetriť čas, ktorý môžete venovať rozvoju podnikania.

Profesionálne poradenstvo - sledujeme časté a veľakrát neprehľadné legislatívne zmeny a včas Vás o nich informujeme, zabezpečíme takisto daňovú či nákladovú optimalizáciu.

Možnosť rozšírenia o ďalšie služby - fulfillment či správu eshopov ale aj property management vieme spojiť do jednej kompaktnej a flexibilnej služby spolu s účtovníctvom.

Pre koho sú naše služby určené

Malé a stredné spoločnosti - jednoosobové s. r. o., a iné mále a stredné spoločnosti bez vlastného účtovného oddelenia, ktoré si chcú zabezpečiť kvalitné a zákonné účtovníctvo.

Veľké, stabilné spoločnosti - dlhodobo etablované spoločnosti, ktoré potrebujú komplexné účtovné riešenie a stabilné dodržiavanie zákonných termínov.

Družstvá a neziskové organizácie - subjekty, ktoré potrebujú dodržiavať špecifické legislatívne požiadavky, správu dotácií a majú vysoké nároky prehľadné účtovníctvo a najmä nákladové účtovníctvo.

Eshopy každej veľkosti - od malých až po veľké eshopy, ktoré sa chcú sústrediť na rozvoj podnikania a zároveň mať prehľad o finančných operáciách a administratívnych úkonoch svojej spoločnosti.

Cenník

Základný cenník účtovných služieb

Monitoring stavu objednávok, zabezpečenie fakturácie v súlade s legislatívnou aj pri cezhraničnom predaji a zákaznícky servis a komunikácia.

Vedenie podvojného účtovníctva

od

30

EUR / hod

Administratívne práce

od

30

EUR / hod

Mzdy a personalistika

od

35

EUR / hod

Daňová agenda

od

40

EUR / hod

Závierkové a koncoročné práce

od

45

EUR / hod