Efektívny manažment eshopu a iných predajných platforiem
Naše služby pomáhajú malým, stredným aj veľkým eshopom zefektívniť administratívu, riadenie marketingových kampaní, aktualizáciu produktov, fakturáciu, komunikáciu so zákazníkmi či manažment objednávok. Vďaka externej správe eshopu sa môžete naplno sústrediť na strategický rozvoj a činnosti, ktoré vás bavia, zatiaľ čo odborníci na manažment sa postarajú o plynulý chod vášho online predaja naprieč rôznymi predajnými platformami. Pravidelný reporting Vám vytvorí dokonalý prehľad o svojich predajoch a jasné možnosti, ako ďalej optimalizovať vnútropodnikové procesy.
UŽITOČNÉ B2B SLUŽBY FULLOGY
Komplexné služby pre správu eshopov a predajných platforiem
Administrácia produktov a kategórií
Od nahrávania nových položiek, cez úpravy cien a popisov, optimalizáciu obrázkov, až po kategorizáciu produktov.
Marketing a kampane
Tvorenie a správa PPC kampaní, offline reklamných nosičov, copywriting, vyhodnocovanie ukončených kampaní a správa blogu a iného obsahu.
Objednávky a fakturácia
Monitoring stavu objednávok, zabezpečenie fakturácie v súlade s legislatívnou aj pri cezhraničnom predaji a zákaznícky servis a komunikácia.
Reporting a analýza predaja
Pravidelne prehľady o výkonnosti eshopu a aktívne návrhy na zlepšenie existujúcich či zavedenie nových procesov.

Výhody našich služieb
Časová a ekonomická úspora - externý manažment eshopu eliminuje potrebu vlastného interného tímu, zníži náklady na zamestnancov a zvýši čas na podnikateľské aktivity, ktoré Vás bavia.
Efektivita a odbornosť -profesionálne riadiace metódy a postupy bez potreby školení iného dodatočného vzdelávania zamestnancov, ktoré sú predpokladom stabilného rastu.
Flexibilita a prispôsobivosť - naše služby sú plne variabilné a dokážeme ich prispôsobiť na mieru Vášmu elektronickému obchodu i na mieru Vašim osobitným požiadavkám či už ste malý alebo veľký hráč na trhu.
Možnosť rozšírenia o ďalšie služby - účtovníctvo či fulfillment ale aj property management vieme spojiť do jednej kompaktnej a flexibilnej služby spolu so správou eshopov a predajných platforiem.
Pre koho sú naše služby určené
Malé a stredné eshopy - začínajúce a rozvíjajúce sa online obchody, ktoré nemajú vlastný sklad, alebo chcú minimalizovať fixné náklady spojené so skladovaním.
Veľké eshopy a online marketplace - spoločnosti s vysokým objemom objednávok s potrebou spoľahlivého fulfillment riešenia.
Spoločnosti pôsobiace na viacerých platformách - centralizovaná správa produktov a objednávok naprieč rôznymi predajnými platformami a kanálmi.
Kamenné predajne prechádzajúce do online prostredia - digitálna transformácia a poradenstvo pri rozširovaní predaja prostredníctvom online predaja.

Cenník
Základný cenník správy eshopov a predajných platforiem
Monitoring stavu objednávok, zabezpečenie fakturácie v súlade s legislatívnou aj pri cezhraničnom predaji a zákaznícky servis a komunikácia.
Individuálne ceny
od
30
EUR / hod
- Cena stanovená na základe individuálnej konzultácie
Základná správa
od
90
EUR / mesiac
- Nahrávanie nových položiek a správa kategórií
- Úprava cien a popisov tovaru
- Monitoring stavu objednávok
- Mesačné návrhy na zlepšenie z oblasti produktov
Rozšírená správa
od
180
EUR / mesiac
- Služby základnej starostlivosti
- Optimalizácia produktových obrázkov
- Tvorenie a správa PPC kampaní, offline reklamných nosičov
- Vyhodnocovanie ukončených kampaní
Komplexná správa
od
360
EUR / mesiac
- Služby základnej a štandardnej starostlivosti
- Správa blogu a iného obsahu
- Zabezpečenie fakturácie, prípadne komplet účtovníctva
- Aktívne návrhy na zlepšenie procesov