Máte otázky? My máme odpovede. Rozumieme, že zveriť určité oblasti podnikania externému partnerovi si vyžaduje dôveru a zodpovedanie všetkých dôležitých otázok. Preto sme pre Vás pripravili prehľad tých najčastejších, ktoré považujeme za prínosné pri rozhodovaní. Našim cieľom je odbúrať neistotu ešte predtým, než sa rozhodnete – pretože veríme, že dobré rozhodnutia vznikajú na základe kvalitných informácií. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kedykoľvek kontaktovať.
Fulfillment
-
Aké sa určuje konečná cena za využívanie služieb fulfillmentu?
Konečná cena za fulfillment služby sa určuje na základe viacerých faktorov, ako sú mesačný objem objednávok, veľkosť zásielok, spôsob skladovania a osobitné požiadavky na skladovanie, balenie a prepravu. Po skončení mesiaca klient obdrží kompletný prehľad vykonaných úkonov s cenou za každý úkon. Našim cieľom je ponúknuť transparentné a konkurencieschopné ceny, ktoré reflektujú kvalitu našich služieb. Ceny za úkon sú vopred dohodnuté, a preto si vie klient už dopredu vypočítať koľko za daný mesiac zaplatí.
-
Aký je postup pri začatí poskytovania fulfillment služieb?
Po prejavení záujmu o naše služby je ďalší postup komplexne zabezpečený z našej strany. Na spoločnej konzultácii preberieme Vaše konkrétne potreby. Po schválení cenovej ponuky a podpise zmluvy začneme s integráciou Vášho predajného kanálu (spravidla eshopu) do nášho skladového a objednávkového systému. Všetko sa deje so zabezpečením vysokej efektivity a dôraz kladieme najmä na hladký prechod, aby Vaši zákazníci pocítili zmenu čo najmenej a bol zachovaný maximálny nákupný zážitok.
-
Ako je zabezpečená komunikácia a podpora pre konečných spotrebiteľov eshopu?
Komunikácia a podpora konečných spotrebiteľov Vášho eshopu je pre nás prioritou. Komunikácia môže prebiehať telefonicky, emailom alebo iným vhodným spôsobom. Na dotazy a požiadavky odpovedáme spravidla v priebehu toho istého dňa, kedy prídu. Najčastejšie riešime komunikáciu spojenú s informáciami o stave objednávok, o reklamáciách prípadne iný typ komunikácie, ktorú si môže vyžadovať konkrétna situácia. Vieme zabezpečiť aj komunikáciu prostredníctvom online chatu na Vašom eshope.
-
Ako rýchlo sa dokážete prispôsobiť zmenám v objeme objednávok?
Flexibilita je jednou z našich najväčších výhod. Vďaka našim škálovateľným riešeniam a dostatku personálu, ako aj prepracovanému systému práce a efektivita sa dokážeme prispôsobiť zmenám v objeme objednávok v krátkom čase, tak aby Vaši zákazníci zmenu nepocítili.
-
Čo sa stane v prípade poškodenia alebo straty tovaru počas skladovania alebo prepravy?
V prípade poškodenia alebo straty tovaru počas skladovania alebo prepravy sa postup líši podľa toho či sme chybu zapríčinili my alebo externý dodávateľ. V prípade našej chyby preberáme plnú zodpovednosť a chybu napravíme bez Vašich dodatočných nákladov. V prípade chyby externého dodávateľa (dodávateľ tovaru alebo prepravca) za Vás vyriešime reklamáciu, v krajnom prípade aj náhradu škody.

Účtovníctvo
-
Aký je postup pri zmene poskytovateľa účtovných služieb?
Proces zmeny poskytovateľa externých účtovných služieb začína konzultáciou, kde preberieme Vaše aktuálne potreby a požiadavky. Následne Vám predstavíme plán pre hladký prechod, vrátane spôsobu prenosu všetkých potrebných dokumentov a údajov. Po prijatí cenovej ponuky a podpise zmluvy zabezpečíme komunikáciu s bývalou účtovnou spoločnosťou prípadne s Vašim interným zamestnancom, ktorý spracovával účtovníctvo. Našim cieľom je minimalizovať akékoľvek narušenie Vašich vnútropodnikových operácií a zabezpečiť prechod bez problémov a bez chýb v súlade s legislatívnymi požiadavkami. V prípade potreby Vás zaškolíme a dôsledne vysvetlíme spôsob prípravy podkladov a iných vnútropodnikových procesov, ktoré budú potrebné pre bezchybné vedenie účtovnej agendy.
-
Je externé účtovníctvo lacnejšie ako interné?
Externé účtovníctvo je nákladovo efektívnejšie ako interné z viacerých dôvodov. Najhlavnejším dôvodom je úspora personálnych nákladov na interného účtovníka/účtovníkov. My disponujeme odbornou základňou s kapacitami, ktoré spoľahlivo pokryjú Vaše potreby. Sme pravidelne školený, a preto sa nemusíte zaoberať tým či Váš interný účtovník je dostatočne kvalifikovaný na vedenie Vášho účtovníctva a či stíha sledovať legislatívne zmeny. Nájsť dostatočne zdatného a kvalifikovaného zamestnanca v účtovníctve, ktorý dokáže samostatne viesť účtovnú evidenciu nie je nič jednoduché, o čom sme sa sami veľa krát presvedčili.
-
Ako sa stanovuje konečná cena za využívanie externých účtovných služieb?
Konečná cena za využívanie našich účtovných služieb sa určuje na základe rozsahu služieb, ktoré potrebujete, od dohodnutej hodinovej sadzby za jednotlivé druhy služieb a od množstva času, ktorý bol objektívne potrebný na vykonanie účtovných a iných operácií. Hodinovú sadzby dopredu viete, a preto sa nestane, že by ste boli s konečnou cenou prekvapený. Snažíme sa o čo najväčšiu cenovú transparentnosť, a preto platíte len za skutočne vykonané služby na základe výkazu práce, ktorý Vám každomesačne posielame spolu s faktúrou. Najčastejšie sa cena stanovuje na základe počtu hodín práce na Vašej agende, no takisto sa využíva aj paušálna cena, ktorá je vhodná najmä pre spoločnosti, ktoré majú nekonzistentnosť v počte dokladov v priebehu mesiacov. Napríklad jeden mesiac majú 10 dokladov a iný mesiac 100. V takomto prípade je vhodné dohodnúť paušálnu cenu a v dôsledku toho budete každý mesiac platiť rovnakú sumu.
-
Ako je zabezpečená ochrana osobných a citlivých údajov?
Ochranu osobných a citlivých údajov zabezpečujeme v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. Používame najmodernejšie technológie a podľa Vašej potreby vieme zabezpečiť rôzne úrovne zabezpečenia a šifrovania údajov. Vnútorne máme upravené prísnu kontrolu prístupov ku konkrétnym údajom, a preto si môžete byť istý, že Vaše údaje uvidia len osoby, ktoré na to majú oprávnenie a kvalifikáciu.
-
Čo ak dôjde k chybe v účtovníctve?
Chyba nie je v zásade problém pokiaľ je v dostatočne rýchlom čase identifikovaná a odstránená. V prípade chyby v účtovníctve máme zavedené postupy na jej identifikovanie a opravu. Našim cieľom je minimalizovať akékoľvek negatívne vplyvy chýb v účtovníctve na Vaše podnikanie a zabezpečiť presnosť účtovných záznamov. V prípade chybnej evidencie účtovných dokladov alebo iných skutočností na Vašej strane Vás včas upozorníme a spoločne evidenciu uvedieme a prípravu účtovných podkladov do optimálneho stavu.

Správa eshopov a predajných platforiem
-
Čo zahŕňa správa eshopov a predajných platforiem?
Správa eshopov a predajných platforiem zahŕňa komplexné služby, ktoré pokrývajú všetky aspekty prevádzky online obchodu. Táto naša služba je vysoko variabilná a dá sa povedať, že všetky činnosti, ktoré sa môžu vyskytnúť pri prevádzke online obchodu viete previesť na nás. Od rôznych administratívnych služieb, cez marketing, správu kampaní a copywriting až po plnenie objednávok a komunikáciu so zákazníkmi. Na pravidelnej báze optimalizujeme produktové stránky, spravujeme objednávky, analyzujeme predaj, vedieme eshopom účtovníctvo, zabezpečujeme súlad s právnymi požiadavkami a v neposlednom rade vedieme marketingové kampane a zabezpečujeme zákaznícku podporu.
-
Aký je postup pri začatí spolupráce?
V prvom rade si na úvodnej konzultácií rozanalyzujeme Vaše potreby a ciele. Následne pripravíme plán spolupráce, v ktorom opíšeme konkrétne naše služby, ktoré sú vhodné pre Vaše internetové podnikanie. Po schválení cenovej ponuky a podpise zmluvy začneme s implementáciou a pravidelnou komunikáciou o výsledkoch a míľnikoch, ktoré sme prekonali, a ktoré chcete následne prekonať.
-
Ako sa stanovuje cena za služby správy eshopov a predajných platforiem?
Cena sa stanovuje na základe rozsahu služieb, ktoré skutočne využívate a komplexnosti Vašich požiadaviek. Ponúkame flexibilné cenové modely na princípe paušálnych platieb za služby alebo sa cena môže stanoviť na základe odpracovaných hodín na Vašom online podnikaní a vopred dohodnutej hodinovej sadzby. Viete si nastaviť aj cenové stropy, za ktoré cena v priebehu mesiaca nemôže stúpnuť.
-
Ako je zabezpečená osobných a citlivých údajov?
Ochranu osobných a citlivých údajov zabezpečujeme v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. Používame postupy a opatrenia, ktoré zabezpečujú, že k Vašim údajom sa dostanú len kvalifikované osoby, ktoré na to majú oprávnenie, a ktoré Vašu agendu spracovávajú.
-
Pre koho sú služby eshop managementu určené?
Služby eshop managementu sú určené každému, kto chce prenechať externému odborníkovi činnosti, ktoré ho ohľadom vedenia eshopu a online podnikania nebavia. Takýmto spôsobom sa dajú preniesť takmer všetky činnosti spojené s internetovým podnikaním. Zabezpečujeme efektívne riadenie eshopu a aktívne pracujeme na maximalizácií jeho predajného potenciálu.

Property management
-
Aký je postup pri začatí využívania služieb property managementu?
Postup sa začína úvodnou konzultáciou, kde preberieme Vaše potreby a očakávania. Následne pripravíme detailný plán správy nehnuteľnosti/nehnuteľností. Po schválení plánu a podpise zmluvy začneme s reálnym výkonom dohodnutých služieb. Všetko sa deje za Vašej plnej informovanosti o našich krokoch a postupoch. Dohodnúť sa dajú jednorazové služby ako napríklad maľovanie, drobné stavebné práce a úpravy, vynášanie a skladanie nábytku, ako aj iné činnosti. Takisto sa dajú dohodnúť komplexné služby na mesačnej báze, ktoré budú v sebe zahŕňať rôzne balíčky služieb ako napríklad riešenie urgentných opráv a havarijných situácií, zabezpečovanie upratovacích služieb, správa nájomného a iné.
-
Ako rýchlo dokážete reagovať na urgentné požiadavky?
V závislosti od dohodnutých služieb vieme reagovať prakticky v priebehu toho istého dňa ako nám oznámite svoju požiadavku. V prípade dohodnutia urgentných servisných opráv a podpory vieme požiadavku vyriešiť v priebehu celého dňa aj v nočných hodinách.
-
Ako sa stanovuje cena za služby property managementu?
Cenu za naše služby ovplyvňuje najmä skutočnosť, či sa jedná o jednorazovú službu alebo komplexný periodický balík služieb. V prípade jednorazovej činnosti Vám po konzultácií predložíme podrobnú cenovú kalkuláciu. V prípade periodických služieb máme vopred dohodnuté hodinové sadzby alebo paušálne platby, ktoré pokryjú naše výkony. Platíte len za skutočne vykonanú prácu, pričom dostávate pracovné výkazy s podrobným rozpisom výkonov.
-
Ako je zabezpečená flexibilita služieb v prípade nepredvídaných okolností?
Ako dynamická a rozvíjajúca sa spoločnosť chápeme, že môžu nastať situácie, ktoré si vyžadujú okamžitú reakciu a riešenie. Preto máme interné postupy nastavené tak, aby sme mohli vyhovieť Vašim požiadavkám v čo najkratšom čase. Sme orientovaný proklientsky a máme radi vzájomne prospešné služby. Zabezpečujeme kontinuitu služieb bez ohľadu na okolnosti.
-
Pre koho sú služby property managementu určené?
Naše služby sú určené pre vlastníkov nehnuteľností, ktorí hľadajú komplexné a flexibilné služby, ktoré si vedia nastaviť podľa svojich potrieb. Či už si vyberiete jednorazovú službu alebo periodickú, kvalita je vždy rovnaká, len sa líši rozsah služieb. Naše služby poslúžia vlastníkom alebo prenajímateľom nehnuteľnosti, ktorý chcú maliarske služby, drobné stavebné úpravy, vynášanie a skladanie nábytku alebo iné služby podobného charakteru. Naše služby sú prospešné takisto vlastníkom jednej alebo viacerých nehnuteľností, ktorý chcú správu nehnuteľnosti/nehnuteľností prenechať na externú spoločnosť, ktorá zabezpečí všetky činnosti, ktoré sú potrebné na efektívnu správu.
